Oferta
Wielokrotnie firmy borykają się ze stagnacją, która paraliżuje działania i ogranicza przychody. Często wówczas należy zrewidować dotychczasowe działania reklamowe (a może ich brak), lub zatrudnić agencję reklamową (generuje duże koszty), która całej sprawie przyjrzy się z boku. Najlepszym rozwiązaniem jest zatrudnienie zewnętrznego wsparcia marketingowego w postaci (głodnych projektów) freelancerów. Jest to coraz bardziej popularne i nie ma się temu co dziwić. Zebrane przez freelancerów doświadczenie dość szybko procentuje, dzięki czemu stagnacja zostaje prędko wypełniona. Co istotne, freelancerzy często posiadają doświadczenie z wielu dziedzin: zaplecze graficzne, marketingowe.... Dzięki temu potrafią stworzyć świetną kampanię promocyjną. Dzisiejszy użytkownik internetu jest wręcz bombardowany tysiącami, podobnych do siebie komunikatów. Aby pozyskać jego uwagę potrzeba przekazu szczególnego, czyli takiego, który wyróżni markę pośród tysięcy innych i skłoni do skorzystania z proponowanej oferty.
Zakres Działania
www
Strony www
Sklepy internetowe
Portale i serwisy
Hosting, Domena, Poczta, SSL
Administracja i obsługa stron Google Ads, Pozycjonowanie
Wybór serwera
Badanie rynku wyszukiwarki
Design
System identyfikacji wizualnej
Reklama prasowa
Wizytówki
Billboardy i banery
Ulotki i plakaty
Projektowanie opakowań
Ulotki, Katalogi
Papeteria firmowa
Marketing
Kampanie e-marketingowe
Automatyzacja Marketingu
Content marketing
Google Ads
Pozycjonowanie
Strategia treści i planowanie